czwartek, 3 października 2013

Zgaszony płomień

Teraz już wiem. Wypalam się. Nic mnie nie cieszy, nawet te rzeczy, które zawsze sprawiały mi przyjemność. Cieszę się z chwil, z ludzi obok, z tego, że mogłam ostatnio zacząć znowu życie na blogu i z tego, że mogłam trochę pomalować i obejrzeć parę ciekawych filmów... tylko, że coś sprawia, że nadal jestem smutna. Nadal czuję, ze to nie moje szczęście.
Nie chce wracać do pracy, a muszę. Nie chcę znowu tej codzienności, bez czterech ścian. Nie chce mi się nawet wyjść teraz z domu wiedząc, że dziś zakończyłam moją wewnętrzną wędrówkę na jakiś czas. Mam tylko nadzieję na to, że będę teraz powracała do niej częściej. Teraz wiem, że muszę, bo inaczej nie dowiem się co sprawi, żebym znowu poczuła ten płomyk.

Nadal nie wiem co mi jest, ale to okaże się z czasem. Pozostaje czekanie. Oby to tylko nie było nic co zniszczy mi ten świat, który układam sobie w głowie, bo powoli dochodzę do tego co może mnie "uratować", co mi pomoże.

Czekam na przełom w mojej duszy i głowie.

Życzcie mi powodzenia.

10 komentarzy:

  1. http://humanbeing.blog.pl3 października 2013 11:06

    Musisz coś wybrać,nieszczęście czterech osób,czy szczęście dwóch osób.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami na ten przełom trzeba czekać bardzo długo. Niestety. Oby tylko było warto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby i obym doczekała tego przełomu i nie przestała szukać.

      Usuń
  3. Samo życie- dokonywanie wyborów, szukanie odpowiedniego wyjścia. Wyjdziesz z tego, wierzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie chce znaleźć to czego szukam, mysle, że jeszcze mi to troche zajmie. (chociaz tyle juz wiem) Dziekuje za wsparcie.

      Usuń
  4. humanbeing.blog.pl7 października 2013 11:29

    Wszystkim osobom z tej czwórki będzie lepiej w przyszłości ,niekoniecznie ze sobą. jeszcze wiele faktów nie ujrzało światła dziennego.Wiele pozostało do odkrycia,tylko czy jest chęć ?Na czym teraz stoimy ?wiemy? bo ja wiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. humanbeing.blog.pl7 października 2013 12:47

    Nikt teraz nie może schować głowy w piasek zbyt wiele się wydarzyło, ja nie potrafię nienawidzić,potrafię słuchać będę słuchał nie będę już tylko mówił nie jestem najmądrzejszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba słuchać i mówić. Znaleźć ten srodek.

      Usuń